Slevové akce pro vaše zákazníky


Slevových kupónů existuje spousta. Stejně jako slevových akcí. Sleva. To je totiž to, na co lidé rádi při nákupech slyší. Studie ukázali, že pokud vyhlásíte dobrou slevovou akci, ve finále vám to i při prodeji produktů se slevou přinese větší zisky, než pokud byste žádnou slevovou akci neuspořádali.

Dává to smysl. Kdyby tohle prodejcům nepřinášelo žádné benefity nebo větší zisky, můžete si být jistí, že byste nedostali žádné slevové akce ani kupóny. Pojďme se podívat, jaké druhy kupónů máme.

sleva

První objednávka

Oblíbená akce u e-shopů. Tento slevový kód nabídnete zákazníkům, kteří u vás ještě nikdy nenakupovali. Tím můžete získat nové zákazníky. Podmínkou bývá zadání emailu, na který poté můžete zákazníkům posílat různé nabídky o dalších akcích, které u vás jsou. Je to skvělá motivace k tomu, aby zákazníci nakupovali právě u vás.

Týdenní nabídky

Slevové kódy nebo slevové kupóny mohou být nabízené určitý čas. Třeba pouze týden. Tohle je skvělé pro dobu, kdy vám jdou pomaleji prodeje. Vyhlášení týdenní akce se zajímavou slevou vám může nárazově zvýšit prodeje o opravdu hodně procent. Informace o akci rozešlete mailem a umístěte je i na sociální sítě.

sleva

Bleskové prodeje

Velmi účinné na zákazníky jsou bleskové prodeje. Dejte svým zákazníkům pocit, že kdyby zaváhali, produkt za tak dobrou cenu už nikdy nedostanou. Podpoříte tak jejich impulzivní nákup, protože nebudou mít čas si pořádně promyslet, zda produkt skutečně potřebují. Tohle je jeden z nejlepší formy propagace.

Při opuštění webu

Chystají se zákazníci opustit web, aniž by něco nakoupili? Nastavte webové stránky tak, že při pokusu odejít z vaší stránky, na ně vyskočí okno, že dostanou na nákup slevový kód, který mohou hned uplatnit. Chcete přece získat nové a nové zákazníky.

I my vám nabídneme výhodnou slevu, a sice About you slevový kupón 35 Zeleneslevy.cz.