Zahlédli jste na Internetu inzerát ve stylu Prodám čepici 6P Promotextilie a připadá vám to poněkud vtipné, jako kdyby někdo napsal „Prodám jednu buchtu, už nemůžu“? Jestliže se někdo obtěžuje prodejem jedné čepice, je to dosti podivné, ale toto je určitě jen metafora, která nám naznačuje, že čepice je také prodejní artikl vhodný pro každou příležitost. Proč a pro jakou příležitost vlastně koupit čepici – kšiltovku?
Jedeme na hory – kšiltovku určitě užijete na horách, tam se velmi často mění počasí k nepoznání a je tu i dost větrno i v létě. Jestliže kšiltovku opatříte potiskem, bude to i celkem stylové a mnoho lidí, které budete na horských svazích potkávat, můžete vaším potiskem inspirovat k něčemu podobnému. Výhodné je nakupovat čepice v pestrých pastelových barvách, budete tím lépe viditelní a nebudete splývat s okolím. Ideální je červená, oranžová a žlutá barva.
Jedeme na vodu – vodáci kšiltovky užijí zejména jako ochranu před slunečními paprsky, ty častokrát zasahují do očí a snižují výhled kolem sebe. Je to lepší řešení, než sluneční brýle, které mohou být v případě náhlého převržení lodi i nebezpečné, kdy vás poraní na obličeji, zatímco čepice vás pravděpodobně vůbec nezraní. Kšiltovka také dobře vypadá a je to vhodný doplněk i tehdy, máte-li na sobě pouze plavky a tričko. Kšiltovky také sluší krásným ženám a chcete-li jeden příklad za všechny, shlédněte film „Svatební cesta do Jiljí“ z roku 1983, kde se Libuška Šafránková pohybuje na jedné lodi s Josefem Abrhámem, a má na hlavě slušivou čepici s kšiltem.
Jedeme na cyklistický výlet – cyklo výlety jsou také skvělou zábavou, kde se vám kšiltovka může výborně hodit. Ne každý nosí přilbu, zvláště pokud jezdíte na kole na Třeboňsku po rovině a jedná se spíše o relaxaci, než o sportovní výkon. Barevná kšiltovka za pár korun tu určitě najde své uplatnění.